خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





11 قانون اصلی برای ارتباطات انسانی در محیط کار


    دانستن چگونگي رفتار با مردم به اندازه شايستگي هاي فني و مـديريتي اهميت دارد.

    به بدترين کارفرمايي که تـا حال داشته ايـد فـکر کـنـيد. بياد آوريد کـه چطـور فقدان مهارتهاي رفتار با ديگران در او باعث دلسردي و عدم بهره وري ديگران و خروج شما با نا اميدي گرديد.

    يک انسان موفق نيمي کارمند است، نيمي سياستمدار. او مي داند کارکردن با ديگران بخصوص در دنياي کنوني کـه مملو از انسانهاي دمدمي مزاج و زود رنج اسـت، روال ارتباطي خاصي را مي طلبد. سخن يکي از بزرگان جامعه شناس را هنگام برخورد با مردم بخاطر داشته باشيد "با مخلوقات منطق طرف نيستيد ، بلکه با مخلوقات احساسات، مـوجوداتـي که سرشار از تبعيض ، روحيات پيشداوري و تعصب مي باشند، و با غرور و خودبيني دست بگريبانند طرف هستيد،" 

    در ايـن قسمت برخي از قـوانـيـن اصـلـي ارتـبـاطات انـساني.....


    این مطلب تا کنون 9 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : ديگران ,
    11 قانون اصلی برای ارتباطات انسانی در محیط کار

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر